Karantin sharoitida iste’molchi huquqi buzilsa, nima qilish kerak?
«Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to`g`risida»gi qonunga ko`ra, iste’molchi o`ziga sotilgan tovarda nuqsonlarni aniqlasa, ushbu tovarni sotib olgan joydagi sotuvchidan xuddi shunday tovarga almashtirib olishi, bepul ta’mirlatishi, shartnomani bekor qilib ko`rilgan zararni qoplanishini talab qilishi va boshqa huquqlarga ega. Iste’molchi o`ziga sotilgan sifatsiz, nuqsonli oziq-ovqat tovarlari bo`yicha 24 soat mobaynida, nooziq-ovqat tovarlari bo`yicha kafolat muddati ichida, kafolat muddati belgilanmagan tovarlar bo`yicha esa olti oy muddat ichida yuqoridagi qonuniy huquqlarini talab qila oladi.
Youtube kanalimizda tomosha qiling:
Video nuqtainazar.uz tomonidan tayyorlangan.
Hududiy birlashma Axborot xizmati
Post Comment